sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Hei taas, kuulumisista puheen ollen mulle kuuluu tosi hyvää ja aika on mennyt ihan liian nopeasti. Olen tykännyt olla täällä joka päivä, eikä koti-ikävääkään ole ollut hirveästi. Tällä viikolla ekan kerran tuli koti-ikävä, mutta olen tykännyt tästä paikasta niin paljon, että se tunne meni nopeasti pois. Maltasta on tullut mulle vähän kuin toinen koti.
     Viikonloppu meni naapureiden kanssa syöden ja juoden hyvässä porukassa. Mulla on aina siis lauantai ja sunnuntai vapaa. Oli tosi kiva viikonloppu ja sunnuntai pyhitettiin nukkumiselle ja kämpän siivoomiselle.
     Maanantaina olin lasten puolella ja sain stailata yhden vaatemerkki osion sieltä. Työkaverit pitivät lopputuloksesta ja stailaus jätettiin siihen. Tiistaina oli aika normaali päivä, mutta olin lasten puolella vaihteluksi naisten puolesta.
     Keskiviikkona olin koko päivän naisten puolella auttamassa ja "vahtimassa" sovituskopeilla. Töiden jälkeen kävimme keilaamassa ja pelaamassa erilaisia pelejä pelihallissa. Sen jälkeen illalla teimme ruokaa yhdessä ja söimme hyvin.
    Loppuviikko meni normaalisti, mutta kävimme ekaa kertaa Golden Bay -rannalla ja näimme mitä kauneimman auringonlaskun siellä. Täällä on alkanut tulla nyt todella kuumat kelit ja ihmiset käyvät enemmän rannalla. Tutustuin myös muihin opiskelijoihin, jotka opiskelevat englantia ja heitä on täällä todella paljon.
     Mulla ei ainakaan ole ollut mitään negatiivisiä asioita Maltasta, kun tulee tänne avoimin mielin ja ennakkoluulottomana niin ei tule pettymään - en ainakaan mä. Tulen vielä luultavasti uudestaankin tänne työskentelemään myöhemmin, jos löydän työpaikan sekä asunnon. Ihana paikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti