torstai 16. maaliskuuta 2017

Pitkästä aikaa kirjottelemassa, oon menossa kokoajan niin ei oo kerennyt oikeen päivittämään tätä. Mut siis joo, lauantaina olin töissä poikkeuksellisesti kun oli karnevaalit ja odotettiin paljon väkeä paikalle. No sitähän oli ja aika meni nopeasti töissä asiakkaita auttaen. Sunnuntait mulla on aina vapaana ja myös lauantai tai torstai tulevista tapahtumista riippuen. Sunnuntaina kävin myös kaverin kanssa toisella puolella saarta Bugibba -nimisessä kaupungissa.
    Maanantai lähti käyntiin asiakkaita auttaen. Olin koko päivän sovituskoppien äärellä ja olin makutuomarina nille, jotka kysyivät mielipidettäni.
    Tiistaina alkoi -70% ale monista tuotteista, joten hinnoittelin ja tein alennushinnat aletuotteisiin. Tuotteita oli paljon, joten koko päivä meni sitä tehdessä.
    Keskiviikkona sain stailata yhden naisten merkkivaate osion ihan miten itse halusin. Lopputulos miellytti kaikkia ja mun tekemä stailaus jätettiin siihen osioon. Keskiviikkona olin tosi kipeä, mutta menin silti töihin.
    Torstain ja perjantain olin sitten poissa, kun olin kipeä. Viikonloppu myös meni vain levätessä ja yrittäen saada kipeyttä pois. Maanantaina olin vielä hiukan kipeä vielä, mutta päätin silti mennä töihin. Maanantai oli todella hiljainen päivä ja aika tuntui silloin pitkältä kun ei ollut juuri silloin mitään tekemistä.
    Tiistaina sain höyrytellä vaatteita, kun oli juuri tullut upouusia vaatteita ja ne olivat kaikki ihan rutussa. Uusia vaatteita oli todella paljon, joten koko päivä meni niiden parissa.
    Tiistaina alkoi hurja myrsky, joka jatkui keskiviikko aamuun asti. Yöllä ukkosti ja myrskysi niin pahasti, että multa meni kämpästä sähköt ja aamulla kun heräsin, niin lattia oli täynnä vettä (asun esimmäisessä kerroksessa). Panikoin vähän, kun näin lattian ihan vedessä. Olin keskiviikon poissa töistä, kun yritin hoitaa nuo kaksi asiaa kuntoon - että saan sähköt takaisin ja että mitä teen vedelle lattialla. Iltapäivään mennessä sain onneksi kaikki kuntoon ja kaikki oli taas hyvin.
    Torstaina menin taas töihin ja yksi opettaja Suomesta kävi moikkaamassa mua. Loppupäivä meni aika nopeasti. Perjantai oli aika hiljainen päivä, mutta sain silti auttaa muutamaa asiakasta sovituskopeissa.
     Viikonloppuna menin katsomaan kavereiden kanssa Maltan yöelämää, joka on tosi vilkas. Sunnuntaina nukuin pitkään ja tutustuin naapureihin, jotka ovat todella ystävällisiä ranskalaisia opiskelijoita. He kutsuivat mut päivälliselle ja tutustuttiin toisiimme paremmin hyvän ruoan äärellä.
    Maanantai ja tiistai oli aika tylsiä, kun ei oikein ollut asiakkaita niin päivät meni vain vaatteita järjestellessä. Sain tosin tiistaina olla parfyymi osastolla, jossa en ennen ole vielä ollut. Keskiviikkona oli onneksi vähän vilkkaampaa ja autoin asiakkaita jälleen sovituskoppien puolella.
     Olen tähän asti tykännyt työpaikasta, asunnosta ja kaikista ihmisistä tosi paljon. Ainoa itselle huono juttu on se, että kun käy suihkussa niin lämmintä vettä on vain rajoitettu erä. Olen tottunut ottamaan pitkiä suihkuja, mutta siis asiat ovat todella hyvin kun tuo isoin ongelma mulle. Tykkään Maltasta kokonaisuudessaan ja olen iloinen, että tulin tänne vaikken täältä ketään oikein tuntenutkaan. Kaikki ovat ottaneet mut avosylein vastaan ja ovat olleet niin ystävällisiä sekä auttavaisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti